Sai Vibrionics Newsletter

" Όποτε βλέπετε έναν άνθρωπο άρρωστο, αποθαρρυμένο, απαρηγόρητο ή ασθενή εκεί ακριβώς είναι το πεδίο σας για προφορά " Sri Sathya Sai Baba
Hands Reaching Out

Άγχος, κατάθλιψη, κρίση πανικού, εμβοές 02899...UK


Μια 63χρονη γυναίκα υπέφερε από άγχος, κατάθλιψη, κρίσεις πανικού και λίγη αϋπνία τα τελευταία 10 χρόνια. Εξαρταρτιόταν πλήρως από τα αλλοπαθητικά φάρμακα επειδή αυτά την βοηθούσαν στον έλεγχο των κρίσεων πανικού. Επίσης, μπορούσε να πηγαίνει στη δουλειά και να συνεχίζει τις κανονικές της δραστηριότητες. Εάν σταματούσε να τα παίρνει για λίγο, τα συμπτώματά της επέστρεφαν και η κατάστασή της επιδεινωνόταν. Αισθανόταν καλύτερα μόνο αν άρχιζε πάλι να παίρνει τα φάρμακά της και στη συνέχεια χρειαζόταν πολύς χρόνος για να εξομαλύνει την κατάσταση. Η τρέχουσα φάση της ασθένειας ξεκίνησε την 1η Απριλίου 2016 όταν οι κρίσεις πανικού έγιναν πολύ σοβαρές σε συνδυασμό με συνεχές βουητό (εμβοές) στο κεφάλι της και απώλεια όρεξης. Πήγαινε απλώς στη δουλειά και επέστρεφε κατευθείαν στο σπίτι και δεν είχε κανένα ενδιαφέρον να βγει ή να δεχτεί επισκέπτες στο σπίτι. Το συνεχές βουητό στ' αυτιά της την κρατούσε ξύπνια και τα δισκία ύπνου δεν βοηθούσαν. Ήταν τόσο ενοχλητικό που έπρεπε να σταματήσει να εργάζεται τον Ιούλιο του 2016. Οι γιατροί ήθελαν να προσδιορίσουν την αιτία του βουητού. Στις 24 Ιουλίου 2016, εστάλη για μαγνητική τομογραφία του εγκεφάλου αλλά η κατάστασή της επιδεινώθηκε. Παρόλο που πίστευε έντονα στην αλλοπαθητική, λόγω της 20χρονης φιλίας τους, συμφώνησε να δει την θεραπεύτρια στις 23 Αυγούστου 2016 και της δόθηκε:
#1. CC5.3 Νόσος του Μενιέρ + CC10.1 Επείγουσες καταστάσεις + CC12.1 Τονωτικό για ενήλικες + CC15.1 Ψυχικό & Συναισθηματικό τονωτικό + CC15.2 Ψυχιατρικές διαταραχές + CC15.6 Διαταραχές ύπνου + CC17.3 Τονωτικό εγκεφάλου & μνήμης…TDS

Η δίδυμη αδελφή της ασθενούς ήρθε σε επαφή με την θεραπεύτρια και της είπε ότι δεν έλαβε το  #1 μετά την πρώτη δόση. Τους επόμενους δύο μήνες η κατάστασή της χειροτέρευε σταδιακά, οπότε πηγαινοερχόταν στο νοσοκομείο. Δεν έτρωγε σχεδόν τίποτα, έγινε πολύ αδύναμη και δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Δεν ήταν σε θέση να βγει από το σπίτι. Όλα αυτά την έκαναν να νιώθει ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να βοηθηθεί. Είπε στην αδερφή της ότι ένιωθε πως θα πεθάνει.

Σε απόγνωση, η αδελφή ήρθε σε επαφή με την θεραπεύτρια στις 28 Οκτωβρίου 2016. Καθώς η ασθενής δεν είχε πρόθεση να πάρει τη δονητική θεραπεία, η αδελφή ρώτησε αν μπορούσε να γίνει κάτι γι' αυτήν. Καθώς είχε μόλις ολοκληρώσει το μάθημα SVP, η θεραπεύτρια προσφέρθηκε να προχωρήσει την θεραπεία με  αναμετάδοση που ξεκίνησε στις 31 Οκτωβρίου χρησιμοποιώντας μια πλήρη εικόνα της ασθενούς. Το combo που χρησιμοποιήθηκε ήταν:
#2. NM5 Brain TS + NM6 Calming + NM12 Combination-12 + NM88 Meniere's Disease + SM39 Tension + SM41 Uplift...TDS

Την ίδια ημέρα, η ασθενής ένιωσε πιο ήρεμη και έφαγε λίγο. Το ίδιο βράδυ βγήκε να δει τον γιο και τα εγγόνια της. Ενώ η αναμετάδοση συνεχιζόταν, έτρωγε λίγο περισσότερο κάθε μέρα και μάλιστα άρχισε να συνομιλεί κανονικά. Σε μόλις 3 ημέρες σημείωσε βελτίωση κατά 50% στις κρίσεις πανικού και στην όρεξή της αλλά το βουητό στο κεφάλι της συνεχίστηκε. Έτσι, στις 3 Νοεμβρίου 2016, το ίαμα ενισχύθηκε σε:
#3. SM19 Ears + #2...TDS

Στις τις 8 Νοεμβρίου 2016, η ασθενής ήταν πολύ καλύτερα αλλά το βουητό στο κεφάλι της ήταν μόλις 50% καλύτερα. Μόλις τώρα είχε λάβει τα αποτελέσματα της μαγνητικής τομογραφίας που έδειχναν ότι όλα ήταν φυσιολογικά. Η ασθενής ήταν πλέον πρόθυμη να πάρει το ίαμα από το στόμα, έτσι η αδερφή της της έδωσε το # 3 και ως εκ τούτου, η αναμετάδοση σταμάτησε.

Μέχρι την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου 2017, το βουητό στο αυτί της ασθενούς είχε μειωθεί κατά 60%. Σε αυτή τη συγκυρία, την είδε ένας σύμβουλος που διέγνωσε ότι το βουητό προκλήθηκε από χημική δηλητηρίαση λόγω της λήψης ενός μείγματος αλλοπαθητικών φαρμάκων για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι γιατροί άρχισαν να μειώνουν τα φάρμακα ενώ συνέχισε να παίρνει δονητικά ιάματα και σημείωσε ταχεία πρόοδο με 90% βελτίωση σε όλα της τα συμπτώματα μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Έτσι, η δοσολογία μειώθηκε σε BD με τη συμβουλή να μειωθεί σταδιακά πριν σταματήσει. Υπήρχε 100% ανάρρωση έως το τέλος Ιουλίου 2017. Αυτήν τη στιγμή δεν λαμβάνει αλλοπαθητικά φάρμακα και είναι εντελώς φυσιολογική και ξεκίνησε πλήρη εργασιακή απασχόληση τον Σεπτέμβριο του 2017.

Ενημέρωση της θεραπεύτριας τον Μάρτιο του 2020: Η ασθενής είχε σταματήσει να παίρνει το ίαμα όταν η δοσολογία μειώθηκε σε BD και δεν το ανέφερε. Συνέχισε να τα πηγαίνει καλά χωρίς κανένα φάρμακο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019 όταν είχε μια ήπια υποτροπή συμπτωμάτων άγχους. Αλλά επέλεξε να μην πάρει κανένα φάρμακο, συμπεριλαμβανομένων των δονητικών, με την πεποίθηση ότι μπορεί να θεραπευτεί.
Παρά την ήπια υποτροπή, η θετική πλευρά της υπόθεσης ήταν ότι ένας ασθενής σε σοβαρή κατάσταση για 10 χρόνια μπορεί ν' αναρρώσει πλήρως μέσα σε 5 μήνες θεραπείας με δονήσεις και είχε γίνει αρκετά ισχυρή για να διαχειρίζεται τον εαυτό της χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια.

Αν χρησιμοποιείτε το κουτί των 108CC, δώστε για το #2: CC5.3 Νόσος του Μενιέρ + CC12.1 Τονωτικό για Ενήλικες + CC15.1 Ψυχικό & Συναισθηματικό τονωτικό + CC17.2 Κάθαρση; για το #3: CC5.1 Μολύνσεις αυτιών + CC5.3 Νόσος του Μενιέρ + CC12.1 Τονωτικό για Ενήλικες + CC15.1 Ψυχικό & Συναισθηματικό τονωτικό + CC17.2 Κάθαρση